Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Správa verzí aplikací
Kyzlink, Jiří ; Goldmann, Tomáš (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Práce se zabývá řešením problému aktualizací aplikací běžících na platformě .NET Framework a následnou kontrolou jejich stavu při běhu. Byly vytvořeny dva frameworky, první, postavený na knihovně Squirrel.Windows, umožňující aktualizovat aplikaci na uživatelem zvolenou verzi pomocí grafického nebo konzolového uživatelského rozhraní, včetně podpory kanálů pro předběžné verze. Druhý, umožnující jednoduchou registraci aplikace a jejich služeb do nástroje Consul, který následně kontroluje jejich stav a umožňuje získání přehledu o spuštěných aplikacích a jejich stavu. Oba frameworky jsou zpracované modulárně a díky .NET Standardu cílené na co nejširší použití. Frameworky jsou nasazené a využívané ve firmě Y Soft.
Vývojářské technologie nositelných zařízení pro YSoft SafeQ
Stárek, Jan ; Goldmann, Tomáš (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Nositelná zařízení se řadí mezi stále oblíbenější elektroniku. Tento fakt přispívá ke zvyšující se snaze rozšířit mobilní i jiné aplikace na nositelná zařízení. Na tyto skutečnosti navazuje tato práce, která shrnuje informace o nositelných zařízeních a jejich typických operačních systémech. V dalších kapitolách se nacházejí informace o možnostech pro vývojáře, které tyto operační systémy a jejich vývojářské nástroje nabízejí. Na základě získaných poznatků se v práci nachází i demonstrace tvorby aplikace, konkrétně pro obsluhu tiskáren skrze systém YSoft SafeQ společnosti Y Soft Corporation.
Posílení principů UX do existujících uživatelských rozhraní
Pilát, Peter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce vysvětluje význam user experience, jaké jsou jeho hlavní aspekty, vybrané metody, jak může zasahovat do agilního procesu vývoje a na jaké úrovni může být v reálné firmě zastoupen. Taktéž se věnuje analýzou vybraných, již existujících uživatelských rozhraní pro ovládání síťového tisku a jejich koncových uživatelů. Na zmíněná rozhraní jsou pak opakovaně aplikovány vybrané metody prototypování a uživatelského testování. Vyhodnocení daných metod uzavírá práci spolu s doporučením zavedení procesů pro budoucí vývoj uživatelských rozhraní ve firmě Y Soft.
Správa verzí aplikací
Kyzlink, Jiří ; Goldmann, Tomáš (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Práce se zabývá řešením problému aktualizací aplikací běžících na platformě .NET Framework a následnou kontrolou jejich stavu při běhu. Byly vytvořeny dva frameworky, první, postavený na knihovně Squirrel.Windows, umožňující aktualizovat aplikaci na uživatelem zvolenou verzi pomocí grafického nebo konzolového uživatelského rozhraní, včetně podpory kanálů pro předběžné verze. Druhý, umožnující jednoduchou registraci aplikace a jejich služeb do nástroje Consul, který následně kontroluje jejich stav a umožňuje získání přehledu o spuštěných aplikacích a jejich stavu. Oba frameworky jsou zpracované modulárně a díky .NET Standardu cílené na co nejširší použití. Frameworky jsou nasazené a využívané ve firmě Y Soft.
Vývojářské technologie nositelných zařízení pro YSoft SafeQ
Stárek, Jan ; Goldmann, Tomáš (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Nositelná zařízení se řadí mezi stále oblíbenější elektroniku. Tento fakt přispívá ke zvyšující se snaze rozšířit mobilní i jiné aplikace na nositelná zařízení. Na tyto skutečnosti navazuje tato práce, která shrnuje informace o nositelných zařízeních a jejich typických operačních systémech. V dalších kapitolách se nacházejí informace o možnostech pro vývojáře, které tyto operační systémy a jejich vývojářské nástroje nabízejí. Na základě získaných poznatků se v práci nachází i demonstrace tvorby aplikace, konkrétně pro obsluhu tiskáren skrze systém YSoft SafeQ společnosti Y Soft Corporation.
Posílení principů UX do existujících uživatelských rozhraní
Pilát, Peter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce vysvětluje význam user experience, jaké jsou jeho hlavní aspekty, vybrané metody, jak může zasahovat do agilního procesu vývoje a na jaké úrovni může být v reálné firmě zastoupen. Taktéž se věnuje analýzou vybraných, již existujících uživatelských rozhraní pro ovládání síťového tisku a jejich koncových uživatelů. Na zmíněná rozhraní jsou pak opakovaně aplikovány vybrané metody prototypování a uživatelského testování. Vyhodnocení daných metod uzavírá práci spolu s doporučením zavedení procesů pro budoucí vývoj uživatelských rozhraní ve firmě Y Soft.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.